Kdy mohu podat reklamace?

Odpovídáme za vady, které se vyskytnou na zboží při dodání. Neneseme odpovědnost za případné nově vzniklé vady, zejména pokud vzniknou v důsledku nesprávného používání. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí. V případě zboží, které má datum spotřeby, odpovídáme také za to, že zboží bude po tuto dobu způsobilé k použití.

Upozorňujeme, že přecitlivělost nebo alergickou reakci na dodaný výrobek nelze samy o sobě považovat za vadu výrobku. Stejně tak nelze za vadu zboží považovat vady dárků a dalších bezplatných služeb, které poskytujeme nad rámec objemu vaší objednávky. Obrázky produktů v našem internetovém obchodě jsou ilustrativního charakteru a nemusí nutně představovat vlastnosti produktu (např. obal produktu se může lišit v důsledku změn na obalu ze strany výrobce).

Jaká práva mám při podání reklamace?

V případě vady výrobku se můžeme společně dohodnout na kompenzaci formou voucheru.

Máte také právo požadovat odstranění vady výměnou výrobku při vaší další objednávce.

Pokud je takové odstranění vady pro nás nemožné nebo nepraktické, máte právo požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si produkt ponecháte a my vám vrátíme část jeho nákladů.
Je-li vada rovněž podstatná, můžete kupní smlouvu i vypovědět. V takovém případě nám zašlete produkt zpět a my vám vrátíme plnou kupní cenu.

 

Pokud jste se rozhodli špatně, odstoupit od smlouvy u nás můžete bez udání důvodů do 90 dnů.

Jaký je postup?

Ve lhůtě 90 dnů od doručení zboží oznamte svoje rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Kontaktujte nás na e-mailu info@faberlic-eshop.cz nebo na tel. 736 780 561. Také vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.

Zboží a formulář nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení, zašlete na adresu Mostecká 333, Jirkov, 431 11.

Kupní cenu zboží Vám vrátíme nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. S platbou však můžeme v souladu se zákonem počkat, dokud nám zboží nevrátíte. V případě, že odstoupíte v prvních 14 dnech od doručení zboží, náleží Vám i náhrada nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Kdy můžu odstoupit od smlouvy bez udání důvodu?

Můžete vrátit zboží, které jste si u nás zakoupili. Výjimkou je zboží, které:

– Vrácení není možné z hygienických důvodů. Jedná se o zboží v uzavřeném obalu v případě, že tento obal byl narušen (např. otevřené kosmetické či jiné podobné výrobky, které přichází do přímého styku s pokožkou).

– V případě, že si necháte zabalit zboží jako dárek či ekologicky, není také možné odstoupit od smlouvy o službě dárkového nebo ekologického balení, jakmile je zboží již zabaleno a služba tím pádem poskytnuta.

Upozorňujeme, že zboží pro Vás balíme bezodkladně po učinění objednávky.

Dovolujeme si Vás upozornit, že podle zákona odpovídáte za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než je nutné k obeznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží (např. pokud používáte parfém i potom, co jste jej už jednou zkusili).